Akcja reaktywacja!


Wow, dawno mnie tu nie było... Niestety praca, szkoła, dom i obowiązki zabrały mi 90% mojego czasu, ale czasem taka przerwa przydaje się aby wrócić ze zdwojoną siłą!

Podczas tego okresu znalazłam swoją pasję, którą na pewno będę się czasem z Wami tutaj dzielić. Tą pasją jest stylizacja paznokci. Metodą prób i błędów, czasem lepiej, czasem gorzej dążę do perfekcji. Jak na razie jestem samoukiem, ale już niedługo ruszę na upragnione kursy i kto wie, może zostanę przy tej pasji troszkę dłużej? Rzecz jasna nie rezygnuję z makeupu (zaczęłam szkołę kosmetyczną) i psychologii (ale na to mam ostatnio bardzo mało czasu), więc hybrydy będą fajnym urozmaiceniem tego, co możecie u mnie znaleźć. :) Dzisiaj tylko podrzucę wam kilka stylizacji, z których jestem najbardziej zadowolona, a w najbliższym czasie zrobię może jakiś step by step lub szczegółowy opis danej stylizacji. Miłego oglądania! ;)














































Komentarze

Stestuj To pisze…
Przepiękne zdobienia, ten pierwszy wzornik jest wprost zachwycający :)
beautybloganeta pisze…
Przepiękne paznokcie i te zdobienia ;) Ja właśnie zabieram się za kupowanie wszystkiego i mam zamiar robić sobie hybrydki .Może polecisz jakie hybrydy kupić itd ? tyle tych firm ,że nie mam pojęcia co wybrać haha i jak na razie tylko lampe zamówiłam

Popularne posty