Popelnilam zakupy! Czyli Revlon, Hakuro i przyjaciele.

Niedawno obchodziłam swoje 19 urodziny i postanowiłam zrobić sobie mały prezent i kupić to, co od dłuższego czasu chciałam wypróbować, a nie było okazji/pieniędzy/czasu. Jako że każda wymówka jest dobra, żeby kupić sobie kilka kosmetyków, postanowiłam po raz pierwszy spróbować zakupów ze stroną cocolita.pl. Oto na co padł mój wybór. :)





Podkład Revlon Colorstay 24H (180 Sand Beige) 29.90 zł

Jest produktem o lekkiej konsystencji, która ładnie współgra z naszą skórą. Jednak jego żółty odcień powoduje, że nie będzie ona pasował do każdego typu cery. Przez swoją lekkość nie jest też bardzo kryjący, ale w sam raz na ciepłe dni. :)






Prasowany Puder Revlon Colorstay (Light Medium) 23.90 zł

Tak samo jak podkład, puder jest lekki i już niewielka ilość nałożona na pędzelek wystarcza nam do pomalowania całej twarzy. Cały dzień utrzymuje się na buźce i nie widać żadnych ubytków nawet po ciężkim dniu. :)







Rozświetlacz Hean Glam (202 Gold Sahara) 16.90 zł

Jest to mój pierwszy rozświetlacz i szczerze mówiąc, zaskoczył mnie swoją pigmentacją i należy z nim uważać, bo niechcący można zrobić efekt glow a'la Nikkie Tutorials. :)




2 Gąbeczki do podkładu Real Techniques 45.90 zł

Większe od beauty blendera, przez co szybciej nałożymy nimi produkty. Mają 4 różne powierzchnie przeznaczone do wszystkich, nawet najtrudniej dostępnych zakątków naszej twarzy. :)




Rzęsy Ardell Natural (Beauties Black) 13.90 zł

Mięciutkie, naturalne i z mocnym klejem. Niestety nie udało mi się upolować ich w wersji Demi Whispies, ale na nie też się kiedyś przyjdzie pora. ;)






Pędzelek do rozcierania cieni Hakuro H78 14.90 zł

Bardzo precyzyjny i przyjemny w użytkowaniu pędzelek, którym ładnie połączymy i rozetrzemy swoje cienie. To już mój kolejny pędzelek  Hakuro i mam nadzieję, że nasza współpraca będzie równie przyjemna jak z resztą rodzinki. :)






Kolejną rzeczą jest bronzer z Kiko (44 zł) zakupiony stacjonarnie. Nie będę się nad nim rozwodzić ponieważ planuję zrobić posta z nim w roli głównej, ale mogę zdradzić że pięknie pachnie! Także oczekujcie! :)




Na zdjęciu bronzer Kiko, rozświetlacz Hean oraz podkład z pudrem Revlon. 


Jak podoba wam się efekt?  Testowałyście któryś z powyższych kosmetyków? Dajcie znać w komentarzach! :)

Komentarze

ba3wa pisze…
Nie testowałam tych kosmetyków ale rozświetlacz w szczególności przykuł moją uwagę. Pędzelek też wydaje się być bardzo dobry.
Od jakiegoś czasu nastawiam się na zakup rozświetlacza , więc skuszę się na ten produkt, pigmentacja jest super !

ba3wa.blogspot.com
hooneyyy pisze…
Kosmetyki wydają się być fajne :) miłego użytkowania :D
mój blog, hooneyyy
Nika pisze…
Ja jakoś nie kupuję ani nie używam tego typu kosmetyk :)
Także nie testowałam :D
Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
BLOG-ZAPRASZAM
Unknown pisze…
Nigdy nie testowałam tych kosmetyków,ale może kupię coś z nich.
Zapraszam:http://natikooo.blogspot.com
RudaMaruda pisze…
Bardzo udane zakupy :) Podkład Colorstay jest moim ulubieńcem :) Ale teraz skusiłaś mnie pudrem tej marki :)
Unknown pisze…
Na pewno będziesz zadowolona :)
Unknown pisze…
Dziękuję :)
Unknown pisze…
W razie gdybyś kupiła, to czekam na opinię :)
BAZIK pisze…
Bardzo fajny ten podkład, moja partnerka używa dokładnie tego samego, więc troche jestem tym zdziwiony :)

hacki do gier online
Męski blog. Lifestyle, moda, trening, zdrowie, seks i związki
Unknown pisze…
Wypróbowałaś już te rzęsy? Zawsze chciałam sama sobie dokleić ale boję się, że odpadną lub klej nie będzie działać.
Zapraszam do siebie   https://jaglusia.wordpress.com/
Unknown pisze…
Klej jest podobno mocny i nie potrzebuje wsparcia innymi specyfikami, ale sama jeszcze ich nie zakładałam, bo czekam na wyjątkową okazję. :p
Unknown pisze…
A ja jestem zdziwiona, że chłopak wie jakich kosmetyków używa jego partnerka. Na prawdę jestem pełna podziwu i dziękuję:p Odwiedzam :)
Weronika Ska pisze…
Ciekawe kosmetyki. Świetny post :) na pewno zostanę tu na dużej :)
Pozdrawiam, Weronika
Mój blog :) klik <3
Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach, nigdy nie miałam okazji ich wypróbować, jednakże prezentują się ciekawie. :)

🌙 http://queen-of-moon.blogspot.com/2016/07/ciao-sicilia.html 🌙
Unknown pisze…
Świetne zakupy! Ja muszę w końcu upolować jakiś fajny bronzer ♥
http://iam-wiki.blogspot.com/
Unknown pisze…
Gratuluje świetnego bloga.
Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
Proszę o kontakt na maila:
info@paywin.pl
Unknown pisze…
Muszę ja się w końcu wybrać i kupić jakieś nowe lekkie kosmetyki :D.
pozdrawiam :)
Unknown pisze…
Ojejku, dziękuję :)
Unknown pisze…
Jak będzie okazja ich użyć, to serdecznie polecam! :)
Unknown pisze…
Mocne rozświetlenie jest super ale ja zauważyłam cos innego - masz super podłogę.
http://nekoworlds.blogspot.com/2016/07/romantic-glances.html
Unknown pisze…
Na każdego przyjdzie pora :P
Unknown pisze…
Czasem trzeba zrobić sobie niespodziankę i kupić jakieś mazidło :)
Unknown pisze…
Haha, dziękuję. W końcu ktoś zauważył jej potencjał :P
Unknown pisze…
Bronzer fany :D
http://juliaobi.blogspot.com/
Monika Fiech pisze…
Revlon jest jak dla mnie strasznie ciężki, dlatego używam go tylko na większe wyjścia ;-)
Pozdrawiam :* scobre.blogspot.com
Aleksis-Aliss pisze…
Świetne rzeczy. Myślę nad zakupem tej gąbeczki do makijażu :)
Mój blog
PS: opowiadam na komentarze i obserwacje
Unknown pisze…
Jeśli chodzi o gąbeczkę, to w tajemnicy powiem, że szału nie ma. Wolę pędzelki :P
Unknown pisze…
Może to zależy od typu cery. :)
Amanda pisze…
Też mam revlona, kiedyś mi nie pasował - za mało krył, ale teraz nauczyłam się stopniować nim krycie i dzięki temu - bardzo go polubiłam :)
W moim przypadku odcień jest perfekcyjny.
bedifferent-ania pisze…
Widzę, że zakupy Ci się udały :)


Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
http://bedifferent-ania.blogspot.com/
Unknown pisze…
Jak najbardziej :)
Obserwuję już jakiś czas. :)
Unknown pisze…
Jeśli mogę wiedzieć, w jaki sposób stopniujesz podkład? Mi się to nie do końca udaje :P
Unknown pisze…
Jestem rok młodsza i wiem o co chodzi z tyk kupowaniem kosmetyków :D Dzięki za recenzję tego podkładu, przyda mi się bo zastanawiałam się nad jego kupnem
Unknown pisze…
To najlepsza rzecz na świecie :D Nie ma sprawy :)
Wszystkiego najlepszego :)

http://zsensemibezsensu.blogspot.com/
Maddllenn pisze…
revlon najlepszy podkład jaki kiedykolwiek miałam,mój ulubiony <3 i w końcu ma pompke! :)

zapraszam do siebie -> KLIK :)
Unknown pisze…
Dzięki dzięki :P
Unknown pisze…
Taaak! Długo wyczekiwana pompka! :P
Ania29 pisze…
ciekawy post, blog bardzo fajny.Zakupy udane :)Nie znam tych kosmetyków może kiedyś przetestuje :)
Zapraszam do siebie.http://grafki-anuli.blogspot.com/ http://fotografia-anuli.blogspot.com/
Unknown pisze…
Dziękuję, na pewno wpadnę :)

Popularne posty