#1 Haul

Pomyślałam, że fajnie byłoby poszerzyć tematykę tego bloga, żeby każdy znalazł coś dla siebie. W ten jakże "oryginalny" sposób powstał poniższy haul. Stworzyłam go, bo sama też bardzo lubię oglądać takie serie i szukać inspiracji.
Może komuś przypadnie do gustu. I hope so :)








    W mojej szafie ostatnio brakowało ciuchów typu basic, a moja zniszczona biała koszula od dawna prosiła się o wymianę na nową. Zdecydowałam się na białą koszulę z czarną kratką, która noszona zarówno do szortów jak i do eleganckich spodni daje super efekt. 
    Jak wiadomo zakupy rzadko której z nas kończą się na kupieniu jednej rzeczy :) Takim sposobem przygarnęłam kolejną koszulę (ich nigdy za wiele), biały t-shirt z głębokim dekoltem w serek oraz wzorzysty kombinezon, który super sprawuje się na ostatnie upały :)






Żródło: http://zara.com





Koszule Pull&Bear  59,90

T-Shirt Zara  29,90

Kombinezon Stradivarius  79,90






Komentarze

Framlii pisze…
Fajne ciuszki, ja w lato praktycznie calkowicie zmienilam moja garderobe. Wszystko winna wyprzedarzy i korzystnych cen :")
Zapraszam na mojego bloga; http://vframlii.blogspot.com/2015/08/wielki-powrot.html
Unknown pisze…
Dokładnie, letnie wyprzedaże tak bardzo kuszą! :)

Popularne posty